Дрогобич

Кобеляки

среда, 31 июля 2019 г.

Одесити, уникайте укусів тварин ()

Одесити, уникайте укусів тварин ()

Користувач соцмережі Facebook поділилася пережитої історією.

Все почалося з того, що одеситку, яка будучи на відпочинку поїхала за покупками в Білгород-Дністровський, вкусила маленька бездомна собачка. Жінка намагалася погодувати тварину сарделькою.


«Знаючи, що це несприятливий регіон по сказу, я вирушила терміново в місцеву лікарню. Рану мені обробили й забинтовали, а вакцину від сказу вводити відмовилися, мотивуючи це тим, що іногороднім вони це не роблять і треба їхати в Одесу і робити її за місцем проживання. Я приїхала в Одесу. По телефону 103 дізналася, де ближче можна це зробити. Мені відповіли — «Покусаних сьогодні беруть на Воробйова, 11 лікарні». Поїхала туди, але там не виявилося вакцини і мені видали довідку-напрям у травмпункт на вул. Болгарської, 38. Приїхала туди, але і там розвели руками — вакцини немає ні від сказу ні від правця. І гамма-глобуліну теж немає. Порадили пошукати все це в аптеках. Але поки я їздила по лікарнях, настала ніч. Вакцина від сказу повинна бути безкоштовна, адже це смертельна хвороба, якщо не прищепився. В аптеці вона коштує (так мені сказала лікар) 3 тисячі гривень, це дві мої пенсії. Ясна річ, додому я повернулася ні з чим...Хвороба може проявитися протягом року і жити мені тепер рік на пороховій бочці. ...Бережіть себе, по мірі можливості, уникайте травм, особливо укусів тварин», — написала постраждала.




Підписуйтесь на наш канал в 🔊Телеграм. Моментом дізнавайтеся новини Одеси.



https://bilgorod-dnistrovskyi.weblife.city/odessyty-yzbehajte-ukusov-zhyvotnykh/