Дрогобич

Кобеляки

пятница, 27 ноября 2020 г.

Мене звуть Костянтин Морозов. Я продажний та нікчемний...

Мене звуть Костянтин Морозов. Я продажний та нікчемний...

Доброго дня усім!


Мене звуть Морозов Костянтин Миколайович. Я продажний та нікчемний депутат Новомосковської міської ради сьомого скликання.


Багато хто з Вас знає мене особисто, дехто чув ім’я, звертався за допомогою або за вирішенням якоїсь проблеми, но нажаль нікому невдалось отримати від мене підтримку та допомогу.


Я народився 15 вересня 1977 року у м. Новомосковськ Дніпропетровської області. Навчався у школі №8.



Маю вищу освіту. Купив собі диплом Українського Державного хіміко-технологічний університету за спеціальністю: інженер-технолог, також мені вдалось купити диплом Дніпропетровського регіонального інституту державного управління при Президентові України Януковичу В.Ф., отримавши кваліфікацію магістра з питань державного управління.


Як і багато хто з новомосковців, свою трудову діяльність я розпочав на Новомосковському трубному заводі, спочатку монтером зв’язку, потім мене вингали, а далі працював на різних посадах у трубоелектрозварювальному цеху №3, від бригадира до начальника зміни, але ці посади я отримав коли лизаву дупу керівникам.



Купивши диплом магістра, перейшов працювати на державну службу. З 2008 по 2011 рік працював у Дніпропетровській обласній державній адміністрації завідувачем сектору управління з питань внутрішньої політики, з 2011 по 2014 рік мене нардеп від комуністів Сергій Храпов влаштував начальник організаційного відділу виконавчого комітету Новомосковської міської ради. З 2015 по 2019 був заступником Новомосковського міського голови і це завдяки нардепу Вадиму Нестеренко.


Депутат Новомосковської міської ради 6 та 7 скликань. У 2010 обраний вперше за допомогою Партії регіонів та особисто Костянтина Пузіря та 2015 році переобраний до міської ради від мажоритарного округу №4 та мені допоміг купити голоси Нестеренко.


Про свою корумпавану діяльність на різних посадах, здобутки та плани як грабувати наше місто я розповім надалі.
З повагою,
Ваш Костянтин Морозов.


https://novomoskovsk.weblife.city/mene-zvut-kostiantyn-morozov-ia-prodazhnyj-ta-nikchemnyj-deputat-novomoskovskoi-miskoi-rady/