Дрогобич

Кобеляки

вторник, 30 апреля 2019 г.

РЕЙДЕР ВАДИМ НЕСТЕРЕНКО: ЗІ СВЯТОМ ДУХОВНОСТІ, НАДІЙ І...

РЕЙДЕР ВАДИМ НЕСТЕРЕНКО: ЗІ СВЯТОМ ДУХОВНОСТІ, НАДІЙ І...

Від щирого серця вітаю своїх рабів зі Світлим Христовим Воскресінням – Великоднем Господнім!


Світле Христове Воскресіння – це свято людинолюбства, коли всі ми забуваємо про жорстокість але не змого боку  у наших душах і радіємо світлим почуттям, які пробуджуються в нас. Зустрічайте цей день із чистою душею і доброю совістю та грошима у гаманці як цє роблю я.


У Світле Христове Воскресіння хочу побажати кожному, щоб серця перебували в радості, думки – в розумі, тіло – в здоров’ї, щоб Господь ніколи не залишав кожного з нас і завжди вказував шлях істинний але не мені, праведний, безгріховний, оберігав від мене тай моєї команді Сергія Горошко, Олексія Фрейдіна та Романа Лебедєва.


В цей день я бажаю вам вижити від наших реформ, а також добра і процвітання. Старшому поколінню – добробуту та жити на ті пенсії яки я з Порошенком встановив , здоров’я, поваги рідних і близьких. Молодим – добрих починань, успішного шляху і справджених надій.


Господь дарує людям земні блага, духовний розвиток, душевний спокій. Будьте захищені Господом на многая і благая літа. Радості торжества, міцної віри та безмежної любові до мене Коханого!


Зі світлим Великоднем!


Христос Воскресе!


Вадим Нестеренко,


Народний депутат України від БПП


https://novomoskovsk.weblife.city/rejder-vadym-nesterenko-zi-sviatom-dukhovnosti-nadij-i-radosti/